my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Thursday, August 30, 2007

Firstly......30/08/07

asalamualaikum hiii...fuuhh.....finally i'm here...thanx my friend or the japanese language means tomodachi kerana dengan membimbing saya sehingga terpengaruh menulis blog ni...
firstly, ermm...(duk berfikir...ader ke org nk baca..but by the way ni...aku buat pun hnya utk melihat bakat menulis aku yg entah aper2 tu!).Well apa yerh nk citer...
ermm..kena perkenalkan diri dulu yerh x...
ok.
ermm...lets say this...
my name is lady Q and stay in this world peace of bumi Malaysia...hey, besok b-day Malaysia yg ke 50!happie birthday to u my beloved country Malaysia.I always love u till de end...
ermmm..upzzz...ok kat mana kiter tadi..oo..
saya masih dibawah tanggungjawab my parents..lebih specific lagi "STUDENT".And my major is lnformation Management...age???i 'll give my birthday 18 of November 1985 besamaan dgn...aku x ingatlaa...kira sendirila..
aku dilahirkan sebagai seorang muslim girl..and insyallah until the end of my life itulah pegangan hidup aku..Islam!!!Saya rasa cukuplah samapi disini sahaja saya memperkenalkan diri..karang lebih2 pulak kata "promote" diri pulakkk...ekekekeke..

Apa kbndernyer aku niii?!!!
At least nak habaq mai yg sebenarnya aku da melalut..bukan ape..the time actually here is around 3.55a.m..oh tidak.....5 more minutes is goes to 4Am...HUHUHU..ermmmm..i'm just wondering..what happen too me now?
kla
samapi disini sahajala...esok aku sambung lagie...part 2...ekekeke..boleh ker camtu?
apa apa ajelaa...
okla...detik demi detik...3.57am...
kla asalamualaikum...

No comments: