my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Saturday, June 28, 2008

CUTI NAK HABIS LERRRRRR.....

Harini hari sabtu bersamaan dengan berapa haribulan erhhh...jap..jaappp..aku tengok kalender..ermmm.....huhuhuhuh..errrgggghhhhh...28hb..huuhuhuhu
28hb itu bermaksud aku punyer hampir seminggu lebih je nak bercuti..lerrrrhhh....aku x sedar pun yang masa berlalu dengan begitu pantas sekali!cuti sem ni dah nak habis...aduhhhhhhhh!sedih bngatttt dong..ermm..tapi best gak sebab akan bermulanya satu lagi sem baru kat Puncak Perdana....apa yang aku pikir ni(berfikir sambil tersengih...sengih)ekekekek...nak tahu kenapa?ermmm....rahsia....nak tau gak ker?ermm..kang ada gak yang pancung aku hidup-hidup...issyhhhkkk...x patut..x patut..ermm..bukan apa antaranya aku teringatkan apa yang berlaku sem lepas..isssyhhhhhkkk...issyhhhhhhkk....dengan apa yang berlaku di rumah mahupun di fakulti..ermm..juga berlaku di kalangan asignment aku yang "hebta-hebat berlaka"
Ok...macam la bagus sangat result aku ni...heh!malas r nak citerrr..wat malu kaum je..errmm...apa pun semalam call ain kat rawang..errmm..aku berbelah bagi r..memang hajat di hati nak tolong diorang tapi......diorang sampai hari rabu jerr..x nak r aku macam tu,coz ada banyak sebab..antaranya aku x siapkan lagi barang aku nk bawak balik ke puncak,secondly aku x nak r duduk sesorang kat rawang tu,shah alamboleh lagi tapi rawang tue...x nakkkkkkk dan x sanggupppp den...third diorang kata keje pun da nak habis..lastly aku pun nak rasa cuti selama beberapa harini sebelum masuk kuliah lerrrr....huhauhauauauauah..rasa nak meraung je r..HELP ME!!!!!!!
p/s
apa yerh nak nak gtau kat puan yang aku nak berhenti keje..eiiiiii..x reti aku nak habaq mai!!!leh gtau sikit x?

No comments: