my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Monday, August 9, 2010

Bulan Ramadhan dan luvoly devoly mevoly...

Membilang hari demi hari untuk menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak yang mulia...hmmm...alhamdulilah.Kedatangan yang di tunggu demikan.Hanya kurang dari dua hari lagi..hehehe...bermula episod untuk tidak makan untuk breafkfast sampailah waktu berbuka...hihihi...tapi ada lagi yang aku duk membilang hari hokey.,...iaitu.....







Persoalan nya di sini?apa kah benda alah ni?hahahahahahah......apa benda yang aku dok bilang hari demi hari ni?Wajib je aku membilang benda alah ni?hokey hakak pun x tau hokey...hahahahahah...mcm hapa je aku rasa...korang jgn rasa apa yang aku rasa tau..tapi once korang da rasa..aku rasa ramai je da rasainya...KOT....so that call disaster...heheheheh





Dari gambar rajah di atas persoalannya yang pertama<----apa kah benda mengarut yang di tulis oleh pihak author?hahah,...bincangkan (25 markah)





************************************************************************************







Setelah agak lama termenung dan kembali pulih....





ermmmm,Aku tak tahu dan bertambah keliru dan rungsing akan hal yang satu ni.Perlukah aku atau tidak perlukan aku ditemani oleh sidia atau aku perlu tunggu lagi dan lagi akan kehadiran dia "permata " didalam hidup walaupun aku tau setiap bulan pasti aku akan sedikit terjerut akan kehadiran si dia dalam hidup.Ohhhh..aku rasa serba salah dengan keinginan dan harapan yang hadir...Tidak sampai hati menangguhkan perasaan ini.Tapi setelah menyuarakan kehendak dan keinginan memiliki si dia,keputusn ibunda bersetuju dengan nilai udian yang agak tertinggi iaitu 89% manakala keputusan ayahnda pula siap dengan khutubah yang agak panjang jika aku "keteqak" nak memiliki si dia berserta wat pengiraan dengan panjang lebarnya dengan undian kurang dari 60%...hymmmm...aku termenung sebentar.Dengan jumlah simpanan yang ada...aku pasti aku masih lagi kurang mampu untuk memiliki dia si buah hati..ohh...adakah ini aku perlu menangguhkan hasrat hati...owhhhh..tidak...tidakkk...tidakkkk....





LIFE IS HARD?

da lah ..aku nak pikir lagi samaada nak "melamar" dia dulu sebelum aku di "lamar" oleh orang lain....BOLEH KE?


No comments: