my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, October 20, 2010

20.10.2010

Assalamualaikum wbt

Harini aku dambarkan sesuatu yg sepesel berlaku....maybe...tapi akhirnya ssuatu yg kureng juga yg aku dapat..huhuhu..menci betul laaa....tapi bila allah da takdirkan dan kita sebagai insan kena la hadapi dengan tenang....hufff~~~~~

Tadi tepat kul 3.48 petang,aku dapat khabar berita kureng menyenangkan dari sahabat aku since form 1..dia gtau her mum da meninggal dunia..it was make me shock a while...mak dia very nice person,suka senyum and advise us "too kurus kan badan"...
which she kena dignosis kurang dr 2 bulan yg dia ada barah.Before that mak dia tertiba je kureng selera makan,x leh nk membuang air besar(sorry to say)...n kurang bermaya..huhuhu...
and doc suspect she was cancer in stage 4..its make difficult to cure it.And for information since this morning aku rasa ada smthng kureng baik berlaku...ohhh...huhu...td dia phone aku ..suara dia giler tenang...bru semalam aku bersms ngn dia tnya khbar mak dia n diri dia.she said dia kat hospital sg buloh temankan mak dia...bgus nya dia..since mak dia sakit dia sentiasa berada kat sisi mak dia...

Aku berdoa semoga roh mak ija,auntie rohaya(if i'm not mistaken..) berada di sisi-sisi orang beriman.al-fatihah.

Kepada ija...aku tau ko memang seorang gurl yang kuat n sentiasa berada dalam keadaan yang sentiasa tabah menghadapi apa jua yang berlaku..i know that my friends....

No comments: