my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, July 4, 2012

birthday jajie

Semalam aku badmood sikitla kan..pasal adalah hamba Allah tu wat aku sedih tapi balik je rumah its turn tu happy coz bday one of my fav cousin aka adik aku la kan..da macam adik beradik da kitaorang ni.So balik je rumah bukan nak terus balik umah ke apa ke kan... terus lepak dengan dia then join tengok movie apa tah sambil cerita itu dan sembang-sembang dengan granny sampai mahgrib.My mama makcik and my cousin mum  dan papa  pakcik dan ayah my cousin pun ajak aku join diorang celebrate birthday my cousin ni.Memula macam malas sebab busuk dan x wangi  dah makan menu yang sama tengahari semalam..haihh..muak ok makan benda sama..hahahaha..tapi ada certain time aku x muak plak kan...tah kali ni muak plak...adoiiiii petanda nak kurus kah?hahahaha..verangan je la jah oiiiii so layan kan je.Mama jemput gak tunang one of my cousin..so we meet her kat sana.Well sedap gak la kepci yang baru ni ...ok...layan kan..overall aku makan 4 ketul kepci dari lunch bawak ke dinner..hahahahaha...ok..thats all for today tu je...Malam ni kekawan ajak p mam kat YB beger n layan ABC sepesel kat Shah Alam da dekat dengan my hometown tu....hahahahahah...layannn  so insyaallah aku join...okey bebeh...da di du...



to my jajie...happie birthday dear....muahhahahahahahahaha

2 comments:

Meto San said...

finall.. welcome back!!! miss u lah

hacik jugak said...

ain...miss u dear... da setahun lebih x jejak kaki di sini...