my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, June 16, 2015

Satu Demi Satu Dugaan...

Satu demi satu dugaan.Dimulakan dengan Bismillah.Memula sekali aku nak stress out everything...GITUUU..hahahah..Ok.Memula aku rasa everything goes well (dgn planned) ye untuk tahun 2015..pasal keje,pasal belajar,pasal nak fokus pada family dan membuat family(nampak x...nampak x?hahahahah..ayat nk klise) but then satu-satu masalah aku melanda..memula kerja..yes kalau entry sebelum ni aku ada cerita kan aku dari elok2 keje kat area KL then kena tukar (company nk kecik kan staff,so x nak hire orang len..tu kata management laa.. entahlaaa..tah2 company x suke aku kot..kihkihkih) ke Seremban. X pe aku kena kuatkan semangat.. (kuatkan semangat sebab banyak HUTANG kalau xde hutang tah2 aku da resign fokus belajar plus yang satu lagi kot.. happy hidup aku)..kemudian kelas Master aku..aku x taula..tp aku tinggal wat thesis je lagi....Ya Allah...permudahkan la hidup aku.Aku x tau cmna la aku nak berhadapan ngn Dr (supervisor aku) da berbulan2 aku x menghadap dia ni... Dan satu lagi .....pun punya la kelam kabut ..semua kelaut... Haih laaa

No comments: