my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Monday, February 11, 2008

i love you.....

Salam..
Malam ini..actually hampir pukul 12.30 pagi.Ermm...apa yerh aku nak berkongsi!
Taklah apa sangat pada semua orang,but for me...
i really wanna say this..
i'm in love...
yupp
i really fall in love with this...
terkejuttt...relaxlaa beb...
sebenarnya aku memang fall in love..
really thaz true and here i wanna said that....
just wanna say this to you...
I love you,
sarang hae,
wo ai nee.
aku cinta pada kamu.......................
Actually aku bukan lah apa..
aku tertengok gambar picture parents aku masa muda dulu around 8 or 9 years dulu,masa tu aku yang jadi photographernya and that time i was in my form 2 or three in secondary school..masa tu aku ambik their picture masa tengah camping kat tasik shah alam.
they look such make me wanna fall in love with them....
entah..
rasa macam terharu sangat..sangat....and really sangat terharunya..
aku terharu sebenarnya
my parents nampak macam very young in that age,my mum and dad around in their middle of their 30's...they such kawaiiii ne
membuatkan that my feeling such so touching...my parents now in their late 40's..
i feel that aku rasa aku da besar (actually dah semakin matang...and da makin tua kott) and them dah semakin senior in their age...
aku rasa aku semakin menyayangi my parents so much...
so inilah yang membuatkan aku jatuh cinta pada mereka yang telah membesarkan aku dengan begitu bermacam-macam pengalaman yang membesarkan aku serta mematang kan diri aku sebagai manusia....
so
this is why i'm fall in love beb..
bukan dengan orang lain padahal with my parents..
to umie and abah
i love you both very much...
thanks for bring me with such wonderfull experiences in my life..
love you..
love,
your daughter that love you both very much....

No comments: