my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Monday, February 4, 2008

salam..
mengikut hitungan hari yang berlalu,cuti mid sem da kembali untuk sem baru ini dan sepatutnya aku duduk di rumah parents aku,tetapi entah mengapa aku rasa macam bosan la pulak nak balik umah parents aku..ada kah aku terpengaruh dengan sarah yang suka menghabiskan masa di rumah puncak perdana ini...entahlaa..
tapi sebenarnya aku dalam keadaan susah hati..bermacam-macam berlegar di minda aku..aku risau kerana aku punyer assginment masih satu pun tidak in progress...
menyampahkan serta menyesakkan minda aku..
aku rasa macam buntu..
macam tidak tahu apa patut aku lakukan..aku da macam alien......
ohhhhhh...i'm stuck beb..help me...
apa kah tajuk asgnment aku?aku masih lagi duk memikir kannya..asal susah sanagt aku nak pikir?
huh!!!!!!!!bencinyaaaaa..kenapa la aku rasa macam LOST sesangat ni?!!!

No comments: