my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, July 20, 2010

JEJAK

Salam my dearest diary

Fuh~~~~lama benor x menjejak kaki di sini(teringat plak lagu menghapus jejakmu by peterpan..opss...jgn la kamu pikir psl c ariel p*pan tu..idokler..cuma teringat rentak lagu dia...muahahaha)

Entahlaa,takde moodla nak menulis..tah xde perasaan langsung walaupun hampir tetiap hari pastilah ada cerita yang hadir dalam hidup aku.PASTI hokey..even kecik pun pasti tercuit juga dalam hati ni.So sepanjang aku TAK MENULIS ni aku sebenarnya wujud kat "sini".Entahla sepanjang JULY ni banyak pekara yang berlaku.Tapi aku endah tidak endah je dengan pekara-pekara yang sebegitu.Tapi aku mengakui berlaku juga "hujan berpetir" tertiba bila sudah tidak mampu untuk membendung mendung yang melanda.Baru la "Sejuk dan Aman damai" je....even sisa2 mendung hitam pasti ada lagi.Biasalah positif mind je la kan...ermmm...


Owh,terima kasih cik fiffy sebab bagi sya award utk di ambil...huhuhu... maaf masih tidak kesempatan untuk mengetuk pintu rumah cik fiffy tu..tau2 jerla musim "hujan" ni mood pasti kurang sesuai...kang ada plak kena demam..hihihi(alasan je ni....malas sebenarnya..kena tunggu mood da kembali HOKEY...hehehehe)

Aku sebenarnya masih lagi dalam keadaan kurang bermood untuk menulis apa yang aku rasakan..aku masih lagi tergapai2 dalam mencari solution untuk setiap masalah.Aku perlukan seseorang untuk aku meluahkan semuanya...aku masih mencari yang sesuai dan jujur dengan diri aku.Yang pasti aku selesa dan semangat dengan diri dia.Tapi aku masih meraguinya?kenapa?Aku masih kurang selesa.....Kenapa bila mereka-mereka begitu selesa dengan diri ini.Aku sebaliknya?Aku pelikla...Aku asik sungguh bermain "play save" untuk diri ni.Napa?Aku takut terluka ke?Hadoii,protection yang begitu kuat untuk diri sendiri.Kalau tidak dicuba masakkan aku mengerti "kecewa" aku akan mengerti "sakit" yang melanda...macamana ingin berkongsi kesedihan,kegembiraan,kesukaan,kecintaan dan sebagainya antara aku dan dia atau mereka-mereka andai diri sendiri tidak memberi lampu hijau?ohhhhhh...rumit?tidak...tapi diri sendiri yang merumitkan segalanya......
Aku perlukan solution sebelum akhir tahun ni.Ye,aku kena wat sesuatu untuk menyelamatkan yang paling berharga dan antara yang aku sayangi dalam hidup ni.Doakanla semoga segalanya kembali pulih dan normal...huhuhuh



Ermmm....itu je la kot buat masa ini...tiada yang seindah mimpi yang diangan-angankan kerana hidup realiti pasti menyakitkan dan mengerikan bagi yang diri mereka menjejak kaki di alam nyata......(saddness mood)

No comments: