my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Thursday, July 22, 2010

KERANA aku cinta kau....oppppsss..bocor rahsia

Assalamualaikum wbt
hye diaryku...
harini bangun je dari tidur rasa sikit happy.Entahlaa...perasaan mengila semalam hilang sedikit demi sikit kot.Tapi sekarang pun rasa in secure tu tetap ada..tapi..........tapi....aku pun x tau laaaa...(eii,x brapa betul lagi ke aku harini setelah pekena mihun sup utara yg penuh daging lembu tu...mmbuatkan badan ku panas tertiba...mcm nk demam...huhuu) sampai bila...huhhhh...memang berat ..tu belum masalah yang lain yang memerlukan aku berfikir secara kritis , logik dan bermacam laaa...TENSEN tau...pastu kena plak aku flu harini...haiyy...10 peratus happy aku btukar menjadi 9.5 peratus...hmmmmmm....Tu belum campur tolak dengan perasaan aku yang lain...huhuh....(boleh ke?)Dasat sungguh...tapi biarlah..malas nak layan dan malas nak pikir cuma yang mampu aku buat adalah luahkan sahaja kat sini.ye sini.tapi tu pun x leh 100% aku luahkan..sebab aku still x mampu nak luahkan ...serius...memang x mampu nak luahkan...kalau laa aku merupakan seorang yang boleh luahkan..alangkah seronoknya dunia aku..luahkan masalah dan korang la bagi solution dalam masalah ni..TAPI aku bukan begitu..x...x boleh....huhuhu

Ermmmm..harini nak layan lagu..lagu ni memang best plak aku dengar.Dari Bunga Cinta Lestari,x silap nama lagu ni "Karena Ku Cinta Kau",ni cuma lirik je...seronok baca lirik..hehe..sambil2 (berangan)tu kalau boleh on you tube...try2 la layan...masyuk gak jika tengah bohsan macam aku ni...(hehehe....opss..aku tengah wat keje hokey..menaip lagi..hahahahah)


Kerana Ku Cinta Kau

Jika ada yang bilang ku lupa kau
Jangan kau dengar...
Jika ada yang bilang ku tak setia
Jangan kau dengar...

Banyak cinta yang datang mendekat,
Ku menolak,...
Semua itu karna ku cinta kau...

Jika ada yang bilang ku tak baik
Jangan kau dengar...
Jika ada yang bilang ku berubah
Jangan kau dengar...

Banyak cinta yang datang mendekat,
Ku menolak,...
Semua itu karna ku cinta kau...
Kau...

Saat kau ingat aku ku ingat kau
Saat kau rindu aku juga rasa
Kutahu kau slalu ingin denganku
Kulakukan yang terbaik
Yang bisa ku lakukan
Tuhan yang tau ku cinta kau

Jika kau tak percaya padaku
Sakitnya aku...
Jika kau lebih dengar mereka
Sedih hatiku...

Banyak cinta yang datang mendekat,
Ku menolak,...
Semua itu karna ku cinta kau...
Kau...

Saat kau ingat aku ku ingat kau
Saat kau rindu aku juga rasa
Kutahu kau slalu ingin denganku
Kulakukan yang terbaik
Yang bisa ku lakukan
Tuhan yang tau ku cinta kau

Okeyla its time tu kuar dari sini...hmmm,entahla..harini sedikit gembira...i always tertanya-tanya bila nak gembira wat selama-lamanya?aku admire tu.....huhuhu..i want to be always happy...which my day full of laughter and smile....huhuhuh..i miss those days.....really.....yang buat aku muka gembira macam bulan tersengih.....hmmm.........ni muka penuh dengan masam dan sedih je...tak suka betul....I WANT TO BE HAPPY AND ALWAYS HAPPY FOREVER......(tapi x mungkin kan..heheh..kalau la happie je 24 hours...giler apa...24 hours pun aku rasa hokey lagi..kalau forever....ermm...mesti x betul ni..hakhakhak...)

and its end up with i smile again....very de cute ones...hahahahah

(hahahahaha...kan da kena tipu...xde kena mengena dengan tajuk tu ..kecuali la lirik lagu BCL...piewwwwettt)

No comments: