my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Friday, December 24, 2010

memori

Harini hari yang paling bosan dan paling lambat tuk aku ok..


hmmm....Well,assalamualaikum my friend and my diary.Hmm...boringlaa...seriously..i feel so lonely and sedih sangat..hmm..itahlaa..aku da fedup sebenarnya...aku da tahap boring sesangat.I was da give up dengan benda ni! Ye..i will created it as memory again..and again..tapi nk wat camana kan and i will miss you.Napa yerh?Aku susah la nk bongkarkan rahsia hati sendiri..Aku da tak tahu apa aku nak tulis..i have no idea laaaa...it was so suck!!Rasa nak je menjerit kat dia...tapi persoalannya napa x boleh?Aku teringin nak bgtau apa yag terbuku kat kepala aku terasa macam nk luahkan segala isi hati aku kat dia..tapi napa aku jadi BISU..why erk?Aku da rasa macam benci kat diri sendiri sebab x dapat luahkan segala apa yang aku rasa(but still i love myself...obviously)
Okla esok da christmas...hmm..cuti yg x cuti sebenarnya(yela cuti ari sabtu...x best langsng)
Hmm..esok macam nk lepak je kat umah sambil duk makan2....Okla kita tgok what happen dis monday(which i'm really sure yg aku btul3 bz giler tahap sengal hokey....sengal btul laaa..ada ke btul2 end of year macam ni kena ada tertiba je audit tuk buku ye..napa la x di beritahu awal2..boleh kami siapkan cepat!!!!and ini menyebabkan aku rasa macam nk hentak je orang je..i hate that.

1 comment:

Meto San said...

kita doakan atie berjaya luahkan rasa atie tu... gambatte kudasai atie-san!!