my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Thursday, March 24, 2011

Aku kembali Hidup


Salam
Alhamdulilah saya semakin bernafas dan terus bernafas di muka bumi ni..what a life?Akhirnya aku berjaya 75% recover kot..heheh..lega?opcoz lega...da semakin kuat kot.Aku teringin nak mencerita kan apa yang berlaku,but then....aku x bersedia lagi laa..aku tak sekuat Teh Tarik Gelas Besar yang menceritakan pengalaman bercinta dia,Aku tidak sekuat penulis2 kat Terfaktab...Tapi since aku da tiada dia..aku rasa life aku jadi lain..Alhamdulilah aku semakin busy dengan hidup dan matlamat aku..alhamdulilah..syukur.Sebab semua telah berlalu..syukur..syukur..syukur...
Aku tidak tahu apa yang akan berlaku lagi dalam relationship akan datang.Tapi aku tau bahawa Allah tidak akan membuat sesuatu itu tanpa sebab.Setiap yang berlaku dalam hidup aku ini pasti akan ada kesannya..aku percaya itu...Aku kini mendoakan yang terbaik tuk diriku,hidupku dan semua yang ada...
Owh ye..aku lupa nk gtau...heheh...
(kekadang aku tak tahu perlu ke aku gitau atau x..tapi ini aku nya blog kot..hehehe..suka la kan nk tulis pe pun..rite kekawan?hehehe...)
Aku ada berita gembira yang nak di kongsi bersama...well..2-3 minggu lepas aku da beli smthng really sepesel for me...Nak tau apa?well..tunggu next entry..insyaallah...semuanya akan terjawab nnti...hehehe..suprise rite?not really..
okla...assalamualaikum my diary..see yoo sooo sooonn

No comments: