my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Monday, April 4, 2011

If berlaku....APRIL is my bad month


kalau dihitung lah kan....


kira punya kira....erh,setahun da yerh!!Tapi sayang tak sempat nk ucapkan tahniah pada diri sendiri...hahahah..da putus kawan...pirraahh~~~




ermm,kenapa la ak benci bulan April ni~~~~~~~~ (boleh ke aku benci dia?)







Aku melangkah pergi dari hidup dia....apakah yang akan berlaku pada aku selepas itu?



  • bday /*&@#$%^&*

  • aku start berkawan dengan dia (napa still tingatka akan dia lagi.....)
adakah bulan 4 ni suwey tuk aku?huhuhu.... bak lagu dangdut tu... AKU BENCI..BENCI..BENCI......hahahahahahah p/s boleh x tahun ni skip tarikh 9 dan 18/4 ............aku x nk ada tarikh ni dalam hidup aku..boleh tak..boleh laaaaa...huhuhuhu...

No comments: