my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, April 5, 2011

Monday ,Tuesday......aik,da pandai lak update blog ari-ari?heheheheh




(pic tah kutip ni kat mana)



Salam(bru nk bagi salam?...heheheh)




Harini separuh hari da berlalu...




Well kehidupan aku macam biasa dari hari ke hari...nampak macam tragis kan?kan..kan..kan?Well...macam tu laa...pendek citer kehidupan aku akan bermula macam kat bawah ni








Rutin aku akan bermula apabila alarm akan kejutkan aku tepat kul 5.30 pagi?giler awal kan bangun..macam la aku keje kat Seremban sampai kena bangun tetiap hari kul 5.30 pagi padahal ofis aku lebih kurang 15 minit ke setengah jam je....tapi sabarlah dlu..aku ada pra bangun.Which means aku of alarm tu and tidu balik...hahahah....Kemudian aku set kan alarm tuk second handphone aku tepat kul 6 pagi.So this time aku kena la bangun walaupun kekadang terbabas gak smpi kul 6.30 pagi.Gilerla kalau x bangun gak time ni.Alamat aku masuk keje kul 9 pagila.Dan itu bermakna aku akan balik kerja kul 6 petang.Hmmmm...kekadang je la aku wat.Selalunya aku akan thumb in keje dalam kul 7.15,7.20 sebab jadual keje aku bermula kul 7.30 pagi...(macam sekolah kan?hehehehe....)




So setelah kemas katil dan seangkatan dengannya aka apa yang patut,aku akan mengosok baju aku(ni kes malas nk gosok baju waktu malam.....hehehehe.....aku jarang gosok baju hari minggu sebab aku takde kat umah..kan balik umah parents..so x smpatla nk gosok baju semua pada hari minggu tu...)So tu yang kelam kabut je memanjang.So aku budget dalam 10 minit gitu aku gosok la baju aku tu(nasb baik xde laki kan..kalau x...........10 minit harusla di panjangkan kepada setengah jam khas tuk gosok baju je)Kemudian dengan langkah lemah gemalai masuk dlam toilet..ok..part ni x yah la nk ceritakan...sendiri paham sudah..dan mandi semua...solat subuh dan kemudian makeup-makeup sikit touchup mana yang patut kemudian vrrrrrrooooommm.. g keje..hahahahah(sayangnya g keje jalan kaki dan naik bas..hahahahah)




So sampai ofis selalunya dalam kul 8 pg(kalu xde hal kat main campuslaa..kalau ada selalunya stuck smapi kul 10 pagi...)So masuk je keja relax2 dlu..makan2 dlu..bancuh2 air dlu..kemudiaan tengok pe pe yang patut...Sampai la tengahari..makan lunch kemudian sambung keje dan solat dan keje balik sampai kul 4.30 ptg...okey ....jom balik umah...yabedabedaooooo...






Sampai je umah selalunya dalam 5 lebihla..selalunya dalam bas ni tertidu-tidur...x taula napa?macam letih giler ..macam kena lari 101 round kat stadium...hahahahah..padahal duk je menepek kat dalam library.Sampai umah je relax2 jap.Mandi dan solat kemudian ke dapur tok masak-masak atau membasuh baju atau menepek je depan tv...hahahah....sampai la mahgrib kemudian makan dan solat dan menepek lagi depan tv sampai waktu nak tido...hehe..sebelum tido (ni kalau betul2 ada extra power) barula gosok baju ke lipat kain ke sapu2 sampah ke dan kemas kemaskan apa yang patut kemudaian tidu...dan sambung balik kehidupan seharian....dan sambung kehidupan seharian....that my part of life....hahah..tapi kekadang larik jugak dari kehidupan asal..yelah kekadang hangout dengan kekawan..kekadang keluar gak dengan family...kekadang duk makan2 sambil gosip pasal handbag gucci,guess dan sale merata-rata tempat kat mampley...heheh...itula dunia aku wat masa sekarang.....




sekian sahaja laporan aku...


stay sweet

No comments: