my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, April 27, 2011

hanya kawan.....




Setiap minit yang berlalu andai kata dia hadir dalam minda dan otak aku..aku selalu ingatkan diri bahawasanya dia HANYA KAWAN...aku akui aku masih macam teringat kan dia..and aku akan senyum (ketika ini aku senyum pikir kebodohan aku?well......)HANYA KAWAN....ye....




ISI HATI


(tapi ada ramai sebenarnya takut aku kembali pada dia?well....aku faham...korang concern terhadap aku.terima kasih sayang semua..aku minta maaf sebab ingkar dan tidak dengar nasihat kamu semua.Aku tau aku tidak patut kembali even sebagai teman.Tapi.........................................Aku sendiri tak mampu nak luahkan apa yang aku rasa..serius aku tidak mampu..korang faham x perasaan di mana ko akan berada dalam keadaan bersalah sebab tidak memaafkan seseorang yang menyakitkan hati korang?Korang rasa gulity tak bila seseorang yang kekadang ko rasa tak bersalah di salahkan oleh diri ko....owh...complicated ye....atau aku saja je complicated kan benda ni?Aku suka confuse kan diri....pending wei~~~~


Atau aku ni memang seorang yang memang cepat lembut,pemaaf(uweekkkk) tapi..kekadang aku ni memang lembut hati....eiii~~~(geram dengan diri sendiri)




WONDERING


Aku masih terfikir adakah seseorang yang hadir itu telah meninggalkan dia?atau adakah dia masih lagi bahagia dengan seseorang itu?aku tidak tahu jawapan .Adakala gatal mulut nak bertanya..tapi aku teringat boundery..yes..boundery tu yang menyebabkan aku tidak gatal mulut atau gatal tangan dengan menaip sms pasal dia dan seseorang itu.Aku nak dia yang bagitahu aku dengan sendiri nya.Setelah hampir 2-3 minggu aku berbaik dengan dia.Aku tau dia mesti merasakan kehadiran aku bukan macam dulu.Selang 3,4,5 hari sekali aku atau dia contact sesama sendiri...Atau aku berpura2 dengan tidak kisah dengan keadaan yang berlaku sekarang.well,aku memang tak suka apa yang berlaku...tapi aku kena ingat aku takut kehadiran aku mungkin akan menyedihkan pihak seseorang itu....makanya HANYA KAWAN berfungsi di sini.Aku mengingatkan diri.Fuh away all the memories..






ON THE PHONE/SMS




It was so funny bila ko dengan dia bercakap...macam korang tak pernah berselisih paham...aku kekadang malu...tapi aku tak tau dia?Aku kekadang weird nak tanya memacam.Kekadang memasing diam membisu tetiba bila hilang idea nk bercakap...macam different giler situation kali ni..and its end up with aku akan berpura2 bertanya soklan yang tah apa2 atau aku sendiri da tau jawapn then aku tanya lagi.So kitaorang bnyk cakap pasal keje,pasal kete,handphone,kawan dia.....all thoese things.Kekadang aku takut nak tanya lebih2....or otherwise it feel weird antara aku dan dia...fuh..~~~~~~~




Aku kekadang rasa dia pakai nombor lain.Well...aku malas nk tanya..aku?sapakah aku nak tnya..kawan ym dia je kan?hahahahah....(perli dia balik if one day dia tanya aku..could i?dengan hati yg lembut giler macam kapas marshmellow...)Well..aritu dia ada crite pasal kawan dia..si F tu da kawen..well...pastu dia citer lagi dia dan another 2 frend g jejalan kat J sambil cuci2 mata tengok awek.hmmm..korang tau apa respons aku?owh ye ke...hahahahahahahha....(perlu ke aku rasa pepe?or comment pepe?tidak perlu kan?)So aku diam je laaaa...


And dia crite lagi bfore this dia ada g wedding kawan dia di T...kawan dia da ada anak...heheheh..tapi aku layan kan aja....sebab aku pun da tau kisah kawan dia tu....tanya nama anak kawan dia?baby gurl ke baby boy?(well..aku tanya memang sebijik macam takde perasaan before....ya allah kuatnya...heheheheheheheh)








Tadi dia call aku.First was miss call..Coz aku kat kaunter.kawan aku cuti dan uncle tu g hq.Bila aku masuk bilik aku tengok ada miss call dari dia.Well aku phone...and he never ever answer..hikhik..well,perlu ke aku worried?x yah kan...hahahahahahah...(NERVES).....Fyi 3 hari lepas aku ada sms dia...(tengok...kita orang memang kawan weiii) tanya pasal handphone..well harini baru dia cite..kahkahkah...(perlu bersedih ke?well sedih sebab napa la mamat ni lambat sangat call aku...nyok btul..aku kan nak carik smart phone baru...huhuhu...)cite pun pasal handphone and a little bit about his father.Kebetulan tanya.well he said that dia kat hospital sg buloh.hmmm..tapi aku x tanya banyak macam usual(usual ke?itu dulu..sekarang da lain ye cik kak)..cakap pun ala kadar.he sound so mcm tak bermaya...ermm....so aku tukar topik berbalik pd smart phone.And after a few minutes aku da n dia cakap,yg mstly 80% cite psal smartphone..aku dan dia letak phone.




Yang wat aku tertanya-tanya.....dia phone aku balik?napa erk?




Dia call balik sebab dia call kawan dia dan tanya pasal smartphone yang aku tanya dia....dia advise aku suh pakai HTC(sama macam kkwn aku yang kat sini...yeahhh..tp...aku macam da terkenan dengan samsung....heheheh).Yang wat aku tertanya..tanya ni macam...first time dia wat aku rasa sikit sayu...napa perlu dia kena call kawan dia and tanya pasal the latest smartphone?erkkkk?Selalunya dia tak kan wat macam tu.....ermm..napa erk?napa erk?Pastu gigih call aku balik?erkk..maybe bak kata perpatah...DIA DAN AKU KAN KAWAN...heheheheh...








btw...kenapa aku cerita pasal dia erk?Adakah aku still suka dia?nonsense sungguh diri ni...








psst,




ak hantar sms kat dia tnya condition ayah dia...hmmm..dia x balas...well?KAWAN kena ambik berat gak kan?gluppppp.......


No comments: