my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Thursday, April 28, 2011

Diet hari pertama 27/04/2011

Haih....berat badan aku bukan makin turun..tapi makin naik?giler tak?sekarang berst badan aku mencecah 3 angka...and it become more worst bila ia meningkat dan meningkat...i need to do something?ya allah napa la tekak aku ni semua benda dia nak "hentam"..menci taw..menci....

Aku kena diet.Suppose aku da diet da..tapi bila balik dari kampung habis segala benda aku melantak..which it begine with my cousin kawen...eiii...nyampah...nyampah...da naik..my pipi my chin..semua da double daa....macam di pam pam da badan ni......huhuhu...benci..benci..

Umo da banyk still lagi ada hati tak nak jaga berat badan..eiii,benci betul...baiklaaaa....jom kita mula kan diet..jom..jom..jommm...


Hari pertama....gagal

SARAPAN

-mee goreng 1/2 dan mihun 1/2
-air kosong()
-roti croissant (kosong)


LUNCH

-4 ketul kecik ayam goreng
-air kosong


DINNER
group ajak keluar g makan kat SS2 MURNI

-mee raja
-pink panther

overall ni bukan diet namanya..ni melantak...kahkahkahkahkah

No comments: