my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Thursday, February 18, 2010

Assalamualaikum wahai diary ku sayang...

Ermm...da berbulan gak yerh x menjenguk kat sini...huhuh..sorry dear diary..well..kehidupan mcm biasa tp bz tu tak dapat nk elakkan laaaa....
my life?sure mcm biasa....xde pepe yg happening berlaku pun..<----mcm sedih je bnyiknya...heheh.Mana x sedih (serius aku tgh x brapa nk btul time tulis bnda alah ni)u all ingat x kat Mr. X yang aku citer dlu..

Ala MrX?(If teringat r crite yg dalm siri lepas)Well,dah lama aku x "jumpa" dgn mamat tu...fuh~~~~hampa siot(tang ni serius)....wat lawak bengong tul "kawan" ko seorng ni...hahahahah...layan jerlaaaaa..

Memalam ni bosan r....sapa r nak layan aku ni?fuh~~~~last2 tau x aku wat apa?aku layan cerpen online,...masyuk gak..dr aku duk termnung

No comments: