my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Saturday, February 20, 2010

Cinta sempurna?

Wow tajuk utk entry kali ni."cinta sempurna"?wowowowowowo.... (*...*)
well,xtualy ni dr tajuk lagu c yuna tu...fuh lirik dia mengancam la plak..so ni yg nk paste kat sini..saja je nk memenuhkan entry kat sini...

citer pasal cinta sempurna?wow..where's gone the Mr.Perfectionist tu erk?well...hmm...so what the related between cinta sempurna ngn c Mr.Perfectionist tu?hehehe...klu lah korang leh tgk kat kepala otak aku ni...hehehe..ttbe nk jadi penulis novel aka novelis la plak...peweeeeettt(hampraQ je lebih aku ni..).Nak tau pasal apa?Mr Perfectionist...hehehe
siot tul...tajuk dia pun pasal Mr.Perfectionist...jalan crite?ermmm....pasal apa erk?x nak r gtau nnti da x syok...wahahahahaha...tp aku suka giler nama tajuk tu..Mr.Perfectionist...heheheh...
so apa kena mengena kan..xde pepe pun ..cuma konon2nya Mr.Perfectionist ni adalah cinta sempurna la KONON....blah~~~~ xP
tp syok gak kan klu ada citer mcm ni di tulis..fuh..tambah tolak goreng tumis jadikan ada sikit thriller ngn versi2 suspen romantik...perhhhhh..mmg klass r...tp klu penulisnya mmg hebat daya imaginasi....mmg kalah mamak jual mee goreng mamak....perhhh....
AKU jadi penulis?mmg hampeh....nnti x pasal2 mcm mee kari x cukp santan kepala...opzzz...kelapa jadiknya...heheheh..apa2 pun jom layan lirik cinta sempurna yg dituju khas kepda Mr.Perfectionist dari tut...tut... ni...heheheh....besh2 layan jerrrr....sambil2 tu bukak r youtube sambil dengar lagu ni..bru masyukkkkkkk beb!




Cinta Sempurna - Yuna

Aku Manusia Lemah
Selalu Terjatuh
Berbeda Aku Dari Mu
Kau Berdiri Teguh
Aku Serba Tiada
Aku Kekurangan
Dan Bila Kau Tiba
Aku Hilang Dari Kewujudan

Sempurnanya Sifatmu
Tulusnya Hatimu
Jujurnya Niatmu
Tingginya Kesabaranmu
Lepaskanlah Diriku
Kerna Aku Tak Mampu
Tuk Menanggung
Sebuah Cinta Sempurna
Darimuu
Darimuuu...Oahh...

Bukan Aku Tak Pernah Mengerti Dirimu
Kusanjung Setiap Kata Cinta Kau Berikan Aku
Hilangkan Rasa Itu Akhirkan Semua
Dan Bila Kau Sedar Aku Hilang Dari Kewujudan.. Oooo

Sempurnanya Sifatmu
Tulusnya Hatimu
Jujurnya Niatmu
Tingginya Kesabaranmu
Lepaskanlah Diriku
Kerna Aku Tak Mampu
Tuk Menanggung Sebuah Cinta Sempurna
Darimuu
Darimuuu...Oahh...

No comments: