my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, February 23, 2010

:)

Hallooooowwwww...
heheh...sekali terinagt r crite2 "hollywood"2..ala2 crite mcm "hantu"..seorang bdk tersesat masuk dalam rumah haunted kemudian menjerit dalam rumah kosong yg penuh dgn sarang labah2 n habuk tebal 1o inci....hallllooooowwwwwww...anybody homessssssssss?..hikhikhik...ssuka ati den je ni(hello makcik,sila la kembalik kealam realiti ni..hihihi)..Anyway assalamualaikum wbt.How do you do my dearest diary?sihat?x sihat?ermmm...tepuk perut tanya r da makan ke blum...heheheh
So jam sekarang menunjukkan angka 10.27 pg(Selasa)ni aku still leh duk bukak labtop relax2 layan blog ni....ssuka ati je..padahal kang kul 11 lbh kang da nk bersiap-siap nk g keje..ermm..huhuhu...tp xpe2..smalm blik je keje kul 9.30 mlm..pas siap smua den pun gosok la baju keje...so leh la rehat2 sekrang ni..(Amcm leh jadik calon isteri2 x?<-------mesti nk termuntahkan baca ni..uweeeeekkkkkk...)Ingat nk masak..tp terasa la ke"lazyness"an..so apa ag...tgk r biskut2 kering yg tinggal balance2 tu dlm tin..huakhuakhuak...kahkahkah....isshkkk..dasat tul anak dara seorang ni..xdela...den masak sempoi je...goreng2 aja...belasah je la labu bukan ada anak,suami,mak mentua,pak mentua,kakak ipar,adik ipar,abang ipar nk merasa aku masak ni..hahahahahah..

Ermm,apa erk nk crite?ermmmmmmm....nothing much?well klu nk tau citer pasl Mr.Perfectionist tu...aku x terpikir ag r nnti2 r erk..suh kawan tuliskan cerpen dia and idea asal dr aku..amcm?hahahahah<-----teruk btul kan?heheheheh...

Ok,pasal yg cerita another half of Mr Perfectionist tu?ermm..aritu dua ari bturut2 ym ngn dia..well..biasa je crite...first ym ngn dia crite banyak terjerumus(grrrrrhhhh...ayat aku.."terjerumus" ke?hahahahhaahahah....mcm terjerumus dlm xtvt x chat jerk..ekekke)ke dalam crite2 berkaitan dgn perubatan islam..weeeheeeee....ni yang nk crite sikit..aku kagum r dgn dia ni...heheh...truk tul aku rasa..serius...aku kagum r ngn mamat ni..
Etahla....dia advise skurang-kurangnya kita ada "ilmu" perubatan islam ni.Terutama wanita...ye r yang banyak kena sakit sebagai contoh histeria.So dengan adanya ilmu ni aurat2 kaum2 kita ni terjaga gak r.Pastu xdela kita akan g pengamal perubatan yang "salah" contohnya dari segi perubtan..kang x pasal2 lak tersubahat dalam ajaran yang salah sebagai contoh pengunaan jin2 utk berubat..nazubillah...huhuhu..

Ok r sampai sini jerla den crite coz masa mencemburui den r...heheheh...
Jumpa agi...kio tsukete kudasai tomodachi..
11 pg

No comments: