my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Sunday, February 28, 2010

ketika cinta bertasbih

Bertuturlah cinta
Mengucap satu nama
Seindah goresan sabdamu dalam kitabku
Cinta yang bertasbih
Mengutus Hati ini
Kusandarkan hidup dan matiku padamu

Bisikkan doaku
Dalam butiran tasbih
Kupanjatkan pintaku padamu Maha Cinta
Sudah di ubun-ubun cinta mengusik resah
Tak bisa kupaksa walau hatiku menjerit

Ketika Cinta bertasbih Nadiku berdenyut merdu
Kembang kempis dadaku merangkai butir cinta
Garis tangan tergambar tak bisa aku menentang
Sujud sukur padamu atas segala cinta



Ya Allah,tetiba aku menjadi sayu sambil dengar lagu ni kat You-tube..rasa nak mengalir jer air mata ni..
Aku teringat akan semalam.Semalam merupakan hari Maulidur Rasul..
YA ALLAH pernah kah aku mencintai kekasih MU itu sepernuh hati,jiwa raga ku seperti aku mencintai sseorang di dunia fana ni?Owh....banyak nya ke khilafan yang telah aku lakukan...ampunkan dosa ku YA ALLAH..aku alpa,aku khayal,aku leka....astafirullhalazim...
..

1 comment:

Meto San said...

ya moga Allah ampunkan khilaf kita dan khilaf mereka...

suka gak dgr lagu nih tp tak suka dgn lirik "kembang kempis dadaku" mcm x puitis jer huhuhu

salam maulidur rasul... selawat ke ats baginda dan kaum keluarga baginda...