my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Thursday, September 6, 2007

Aku yang X tetap Pendirian?!

BOSANNNNN.......inikah akibat x tetap
pendirian?!!!!

Asalamualaikum



O-genki desu ka(apa khabar?)

Klu aku la hari ni mood aku ok jerla....

baca x akunya title?

aku yang x tetap pendirian....

aku pun x taula kenapa..tapi yang pasti semuanya ada kena mengena dengan aku sendiri..

Terukla aku ni..langsung x tetap pendirian..sentiasa dalam keadaan was2..help me!!!

sekejap A sekejap B..whats going on with me?!

Aku mengaku..aku sentiasa was2..

agaknya klu aku ada dua bf agaknya la mana satu aku nk pilih...???Si A atau Si B?

agaknya da mcm lagu si farah Antara Dua!!!Mesti aku x leh nak buat keputusan...

Kenapa aku mcm ni???

Aku bosanla dengan benda mcm ni...

bosan dengan perangai sendiri...menyampah....tapi this is me...

aku..watashi...

isssyhhh..mcm rasa tgh bermusuhan dgn diri sendiri pulak...

tapi bukanla tahap mcm tu..insyallah x..



Aku yang x tetap pendirian?!!!!



Kenapa aku jadi mcm ni?

Adakah sebab aku kena jaga hati semua?!!

Aku kena ikut semua pekara yang berlaku ketika itu,keadaan sekeliling aku time 2..

Aku x leh tetapkan sahaja keputusan..and fight for it?!!

X aku x berupaya buat begitu...

coz aku kena jaga hati semua pihak..aku x suka ada org masam2 muka,berselisih pun nnti x nmpk...buat bodoh jer!

aku x suka org cakap belakang2..

kemudian mengata sesama sendiri..dia cakap dia yang sebelah sini..yg sebelah sini mengutuk si sebelah sana...

heelooo..

kita kan friends...nikmatilah persahabatan ni...



Memang aku kena tetapkan pendirian...

x seleweng pada tempat lain...

give me time k?!!!!

aku need time utk membela orang 2...

Aku bukan peguam..

Aku bukan pendakwaraya

Aku bukan pendebat..

Aku bukan ahli politik...

Aku cuma diri aku...

Aku cuma insan yang biasa diberi amanah untuk dipikul...

Akulah yang x berpendirian tue...





Aku x berupaya..

somebody please HELP me.....

Aku minta maaf....

Aku hanya manusia biasa yang melakukan kesilapan yang x pasti..

Maafkan aku...

Maafkan aku...

Maafkan aku..



Maafkan aku teman..

kerana aku yang x berpendirian itu..



Asal aku macam buat sajak yang x jadi ni...

huhuhu..

nilah manusia yang entah pe2...

yang pasti layannnnnn..

kla da jauh aku melayannn...da nak dekat pukul 3 pagi...

asalamualaikum..



stay cool

dari aku yang x tetap pendirian...

ladyq






No comments: