my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Sunday, September 2, 2007

Wish Me Good Luck...Insyallah!!






Asalamualaikum...

firstly..aku tgh ngantuk ni nk bace nota Research Method En Zaidi yang 7 chapther tu rasanyer...mcm 10,000 tahun nak habis,ni lagila ngantuk giler..gerenti2 aku x masuk otak..pada hal esok jer test dia..truk nyer aku ni..issyhhhkk apa nak jadu ni..semalam leh lagi aku kluar g KL ngn umie n mak long carik kain buat baju raya( ;p dapat lah bju raya dua pasang...ekekeke..warna purple and kuning diraja)..huhuhu..itu pun sbb aku kesian la ngan diaorg tu,aku tau my mum dua org tu buknnyer reti sangat nak train ni(sbb ari2 bwk kereta)..terpaksalah aku berkorban...berkorban ker?entahla tapi aku mmg carik nahas !So,dipendekkan cerita aku pun takes 5 lah konon..aleh2 aku bukak PC aku lalu leperrr di dalam internet ni..ni yang payah ni..klu connection baguz 24 jam sehari,7 hari seminggu....huhuhu..mcmana nak study?!!
pastu aper...aku tinggal lagi 4 chapther nak menelaah nota En Zaidi ni..huhuh..bosanalaaaaaaa...

Aku mengaku aku ni bukanla rajin sangat..M.A.L.A.S...Ya Rabbii..!!Tapi kalau keadaam sudah mendesak..baru tau..memang perangai macam ni jangan di ikutt..(*baca untuk menginsafkan diri sahaja..diikut jangan)

Dengan selsema yang aku kena sejak pagi tadi...lagila menggantukkan aku..Semalam la punyer pasal..balik dari KL,pak long,mak long and my beloved Mum hantar aku balik umah sewa pastu aku ngn sarah(akhirnya...nama budak ni masuk lagi!!)masuk dapur..tapi kali ni aku jadi pembantu memasak..coz aku da x larat lagi..bayangkan dari pergi sampai aku balik umah aku asyik berdiri jer..naik sakit badan n pinggang aku ni...huhuh..tapi aku still muda lagi..hampehkan!?Pastu makan da around 11 lebih..teruknya..tgk masa bilanyer aku nak study..aleh2 bukak nota da nak masuk 12 lebih,tp mata masa tu da bergayut-gayut dek setan..tau jerla..tepat 1.15 pagi aku masuk bilik,sarah tgh study(sorry member aku mengacau malam tadi)..aleh2 aku just tarik bantal n selimut tutup muka...TIDOLA...huhuhuh.nagantuknyer...sempat gak aku set time nak bangun study pukul 2.30 pagi...


kruuuuuuhhhhh...kruhhhhhhhhh..kruhhhhh


Tepat kul 2.30 hp akunyer berbunyi..ekekek..aku just offkan..pastu bergolek2 dalam selimut..malasnyer nak bangun..lagi 5 minit kul 3 sarah bangun...huhuhu...aku pulak masih bergolek2 kat atas tilam....aku teringat yang aku x sembahayang isyak..ekekekek..apa lagi terus meloncat bangun..terperanajat gak sarah yang kat ruamg tamu sesorg..pe kehal budak ni?!dia cakap dia x leh tidor...issyhhkk..lagi suspekla aku..adakah sebab chat ngn budak dr!@#)* atau dari @#$% tu..huhuhuhu,,,aku lak yang pening..aku ke bilik air ambik air sembahayang,g ruang tamu balik sarah dah masuk bilik n duk depan PC dia..okla tu!!Aku ambik telekung n g ruang tamu sbb x nak kacau dia kat bilik n sebahayangi isyak n sembahayng hajat kat situ gak..pastu aku sambung baca nota kat ruang tamu..huhuhuhu...sesorg2..mcm2 la aku inagt..lantak...tepat kul 4.30 pagi mata aku da semacam....ala...ngantukla pulakk..aku baring..last2 terlajaklaa...terdengar antara sedar atau x sarah kata"laaa..tidur rupanya..masuk bilik!!"..tapi aku yang da ngantuk ni(adakah itu mimpi?aku pun kurang pasti)aku tidur jerr..lepas tu aku da x ingt aperrrr2...krrrrooohhhhhhhh...


Pagi tadi aku tersedar nak dekat kul 10 pagi..

truk betula..matahari da naik...sebelum mandi aku sempat gak baca nota tp x habis!bru chapther 3...bila nak habiz?..
pastu aku mandi...aku basuh bju sekali..and then ingat nak jemur, hujan pulak pagi ni...
pastu aku kedapur..tengok nasi semalam ada lagi..
lagi pun pagi ni semua keluar ..tinggal aku,sarah and kak eja sahaja...so senang citer whole day makan nasi goreng jerla...ekekekek..apa punyer anak darala..
So sedang aku potong memotong sayur and other ingredients nasi goreng kak eja datang menolong...huhuhuhu..alhamdulilah....
sarah masih lagi di buai mimpi..biarlah..etah kul brpe dia tidur semalam...ciyann..
setalah siap nasi goreng yang be"intikan" cili padi and ikan bilis" tu..aper lagi makan panas2la ngn air teh yang dibancur aku..uhuhuhu..seleranyer..kat luar hujan pulak..ngam sungguhlaa...


EHHH....aku melalut samapai mana..

Actually aku nak citer yang minggu ni ada lah week yang paling busy..
Isnin test PR(Research Method),Rabu test Bhsa Jepun,Jumaat test Database..huhuhuhu..Sabtu,Ahad attend majlis PR kat Sg Besar...tu jerrr..
So which me Good Luck k!
Kla da rasa mengantuk aku semakin beransur hilang...thanx to this blogg...ekekeeee...
kla if got other story kita habaq k...
the times is really presure me!I need to study now...huhuhuhu..this is life of student...terpaksala telan...test...exam....asgnmt...quiz....huhuhuhu...
kan best terus jer dapat Degree,Master...senang sikit!ader ker?!Memandai jer aku ni....


P/s tinggal lagi brpe chapther ni....?!!!!



love,

Ladz Q








No comments: