my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Thursday, September 13, 2007

Picture di hari bersejarah.....9/9/2007...

Asalamualaikum wbt.....

Antara gambar di hari bersejarah kelas Bo4 ctt (Fakulti Pengurusan Maklumat,UiTM Punck Perdana)..Di mana kami menganjurkan sebuah program yang dinamakan program "Jaringan Ilmu Tanpa Sempadan" antara pelajar-pelajar jurusan Pengurusan Maklumat IS220 dan IS 221 bersama Anak-anak Yatim Islam Sabak Bernam,Selangor....Aku pun ada kat situ..yang mana x yah lah aku g tau...yg penting aku wujudla gakla...kla aku malas nak habaq lamer2..so enjoy..
later aku citerla wat is hapening there..k!

Ini adalah salah satu picture yang masuk ke dalam surat khabar...

Ni pulak satu2nya picture yang ada kat kamera aku..huhuhuhu....

Ini pulak picture rakan -rakan sekuliah yang banyak membantu ketika menjayakan program ini.thank you very much friends...... :)


Antara rakan -rakan sekuliah yang sedang berbincang di saat akhir...nampak seriuz beb!!

Pasang belon untuk adik-adik kat rumah anak-anak yatim tersebut...




Tarian poco-poco turut diselitkan pada hari tersebut..


Pandangan depan di ruang pameran


Sketsa yang dipersembahkan oleh rakan-rakan dari Fakulti Pengurusan MaklumatUiTM Punck Perdana...

Adik-adik di rumah tersebut begitu kusyuk melihat persembahan abang dan kakak yg mempersembahkan sketsa yang bertajuk"Ada Apa Dengan Library?"

Antara tertamu VIP yang hadir pada pagi perasmian program....

No comments: