my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, September 25, 2007

Kura-kura Naik Perahu..Pura-Pura X Tahu






Asalamualaikum...


kura-kura naik perahu,
pura-pura x tahu....

huh..


harini puasa...
aku rasa bengang giler...
of course maybe sbb aku da tesedar smthg...

hello.......

aku taula..astafirullahalazim..huh!!!!bengangla aku ...
aku tau la yg aku x bagus sangat..
but atleast... i know who i'm..


hello...

kura-kura berpura-pura innocent untuk menangih simpati
huh......
bencinya...
kenapa aku jer yg x nmpk?!!!!
beristighfar aku bebanyak.....subahanallah,astafirullahalazim,subahanallahhhhh....
knper aku terasa sanagt..
biarla..
biarlah ...
biarlah berlalu...
she deserved that...
she deserved what she had done..
maybe in that way she the winner..
but...
ooooooo.........jangan salah sangka...
ni xde kna mengena dgn bnder2 yg lain..
but in....biarlah ia berlalu n menjadi pengajaran n yg penting sebagai pendoman n pengalaman aku..insan yg kerdil...
aku yang tercmpkkkk...gedebukkkkk.....padan muka aku!!!!


No comments: