my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, January 23, 2008

23 Januari 2008

Bosaannnn..
Harini berlalu dengan begitu bosan dan menyeksakan..bukan apa..aku kurang sihat..
semalam aku sakit tekak..tetiba sahaja pagi tadi terkena selsema pulak..menyusahkan betul..rasanya..x per orang kata ini dapat mengurangkan dosa kita kat dunia..alhamdulilah..
tapi sakit-sakit aku akhirnya dapat gak aku membuat bubur jagung....heheh
actually ini kali pertama aku buat bubur jagung..nyummy...
ermm...
pepe pun...insyallah aku nak wat lagi bubur jagung memandangkan kat umah ni ramai benor yang suka akan bubur jagung....hehehehe...termasuk aku..
ermm.. tapi tadi da ajak sarah nak buat kuih karipap pulak..agaknya mcmana aku nak "klimm"..tang tu aku x pro langsung...x per sarah rajin wat klimm..biar dia wat klim..aku bahagian yang membuat inti karipap..aku nak wat sardin plus kentang lerr..bru ngam..
kalu kat umah umie ni grenti aku da cmpur ayam atau bhn-bahan lain seperti hot dog,berbola ikan,telur n lain-lain la..

ermm..
malam ni aku tidak tahu nak buat apa la..
sedangkan kalau nak di ikutkan ini lah masanya servey apa nak wat utk tesis aku yang akan dapat kmungkinan besar awal bulan depan.
Huh..aku memang malas betul..
ermm..tersumbat plak hidung aku ni..
kla aku nak undur diri..
tatatatatatatat...........
sayonara..

No comments: