my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Monday, January 14, 2008

Dikau teman ku.....

Wahai teman layanlah daku seperti biasa..
janganla dikau mempermainkan daku lagi...
aku teman mu..
bukan istimewa mana pun....
aku adalah aku
aku bukan dia
kami berbeza..

Wahai temanku
aku hanya manusia biasa
hanya di minta ingin di mengerti
cuma pintaku layan la daku seperti teman mu yang lain..
kerana aku adalah aku

Wahai teman ku
aku teman mu,teman yang akan bisa ada dalam susah,senang..insyallah
pergilah dikau terbang tinggi bersama dengannya
akan ku berdiri disini merenung mu pergi dari sisi..
terbanglah dikau..
akan ku doakan kamu berbahagia..insyallah
terbanglaaaa....

Wahai teman ku,
Aku pinta layanla daku seperti biasa...
ku tak harap lebih dari itu
kerana itu akan bisa menyeksa ku
bisa akan di salah ertikan..
aku akan terjatuh..pastinya..
layanla aku seperti teman mu yang lain..

Wahai temanku
aku tidak bisa kau layani daku begitu rupa..
usah kau memperduli kan ku lagi
kerna aku bukan lebih dari itu
aku takut
aku bisa jatuh ke dalam lagi
saat ini aku ingin mengingatkan diri..
yang dikau temanku..

Wahai teman ku
aku meminta maaf andai segala coretan ini bisa merubah segalanya
kerna kau temanku
teman yang akan ada di saat suka dan duka
akhir kata sebelum aku mengundur diri
aku teman mu wahai teman ku....
insyallah

No comments: