my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Monday, January 14, 2008

I'm new...

aSalamualaikum..

wahai diari ku sayang
ermm...pe yerh
harini aku duk seseorang kat bilik..akhirnya setelah lama x berborak ngn kak sal,akhirnya dapt gak aku berborak dgn dia walaupun melalui internet tapi aku puas hati.Rindu aku kat akak seorng ni dia sudah menjadi seperti kakak aku sendiri.bermacam gak aku denagn kakak sal ni berborak.Adalah halnya aku berborak dengan dia ni..personal gak la...smothing yng disturb me sejak smlm...
akhirnya aku da tau jawapannya..thanks kakak sal for the advise..mcm lega sangat..totemo dai-lega..heheeheh..suka2 ati aku jer mengabungkan bahasa jepun n bahasa melayu..
tapi aku da lega..
and i'm new..
aku nak betul2 laksana kan ke dua-dua impian aku tu
tht it..
dua-dua..this is the time beb!aku akan ingat....but reminder me k....
i'm only an ordinary person..mudah lupe..jadi inagtkan lah aku wahai diary ku sayang





p/s

i'm new........

No comments: