my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Monday, January 14, 2008

Akhirnya begini la aku lagi..hehehehe..

Akhirnya begini jugalah berakhirnya sebuah pernantian..
penantian yang amat menyeksakan
aku kini membuat keputusan..
biarlah berlalu...
aku sudah letih dan penat
aku sudah letih dan penat dengan hal-hal begini..kecil,remeh temeh...
cukuplah
cukuplah keadaan begini yang akan merungsingkan segalanya..akan lagi mengusutkan lagi segalanya
biarlah segalanya berlaku.aku sudah letih untuk terus mencari..biarkan berlalu ibarat layang-layang yang putus tali terbang terus tanpa menoleh ke belakang..
pergilah dikau bebas wahai layang-layang..pergilahhh
terbanglah jauh dari diriku..usahlah dikau menoleh kebelakang lagi..
ku berdoa kau menemui tuan baru mu...
dan akhirnya aku menjadi tuan yang masih lagi menanti layang-layang baru ....
bila kah ini akan berakhir?
HANYA TUHAN YANG TAHU.....

No comments: