my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Sunday, June 7, 2009

Buah-buahan


durians-paklong bwk time balik dr muar,johor

manggis-kak hanie@agen insurans bwk time dtg melawat my mum


duku -ni kak hanie@agen insuran ni pun dia bwk
Sukun-ni ketika aku nak buat minum petang,sukun goreng n pak lang bagi



Salam.
For this week,merupakan minggu aku makan buah-buahan.Macam-macam aku makan..hehehehe
Kekadang rasa macam aku berada kat Kempen makan Buah-Buahan lak...jangan x cayer..hehehe
minggu ni jer aku makan durian,manggis,laici,apple,oren,duku,plum,mangga,sukun,pisang dan tembikai..Memang menyokong r makan buah-buahan...hehehehe.Yang best nya buah-buahan ni semuanya di "sponsor" orang.Aku tukang makan jer..heheheh...thts my favourite coz makan "free".So rajin-rajinla makan buah-buahan...sedapppp oooo.....(Apa kena mengena buah-buahan dengan makan free ni,entah aku pun x tau..hentam la kiah oiiii)..Tapi satu jer aku kesali n sesali..aku x dapat nk tangkap pic semua buah-buahan yang aku dok makan...tapi layannn jerla yerh pic yang aku dapat tangkap...heheheh...makan..makan..makan....

1 comment:

Meto San said...

sedap tu dpt makan buah...
bila lg nak merasa buah2an mcm ni
kalu dpt free lg best ooo hehehe