my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, June 9, 2009

KAHWIN@MARRIED



(entah ambek kat mana..pinjam k..huhuhuh)





salam. kahwin atau married...that the title that i wanna to share?wanna know why?share is caring k..hehehe ok 4 diz topic bnyk mcm about me,myself ..ehh bukan citer that i wanna be married x de lagi story about that (but who knows in de future kan)my status tu still..I'M STILL SINGLE n available...heheh(Aik,asal kecik je available tu...sebenarnya segan nak tulis besor-besor..hehehe...mcm x LAKU la plak..ermmm...)So the topik ni sbenarnye bedersingggg kat telinga aku minggu lepas whereby makcik2 aku,my mum n my granny duk besidang kat ruang tamu sambil menonton citer apa tah.loperla.memula diorg duk bkumpul kat umah nenek ak malam sabtu tu makan-makan..biasalah bila da start sesi makan-makan xde bner nk bborak mula la citer pasal cucu-cucu ni hah.Adohai,memula menyakat sepupu aku c awie tu.Almaklumla dia tu muda setahun dari aku da couple ngn awek dia more than 2 yeras...time dia ambek diploma lagi.Alahaiiii..aku da agak da pastu mesti giliran aku...one,two....ya my turn ler plak nak angkat kaki mmg da x sempat....so ...tepuk la tangan sikit...mmg ak da agak da..topik aku..
1.mana bf?
2.biler lagi?
3.umo da brapa?
4.nanti dapat suami tua
5.nanti dapat anak lambat
6.biler nk slim mcm mizz world?
7.biler nk keje*(soalan ni....mcm suam2 kuku je diorg tnyer)

hello.....well..well...sapa nk duk kat dunio ni sesorang tanpa pasangan..well...well..well...korang tau aku ni bantai gelakkkkkkkkk jerrrrr...dalm hati..da "masak" daaaaaa....mak ak pulak x nk baking..eiii...mmg la aku TERTEKANN..namun ala stakat hal remeh-temeh ni...hehehe..remeh -temeh...ermmm...agknyala... pastu berdesingla lagi telinger ak bila ada gosip2 panas mengatakan aku sombong biler orang nk kat aku...hello..hello..erh...aku cakap hello mcm lagu beyonce lak "hello"...heheheh ermm,aku x sombong tp nk wat cmna mcm aku cakap JODOH tu penting..cuma masa n keadaan time tu cukup x sesuai untuk aku..ermm...citer lama...aku doakan dia bahagia bersama dengan pasangan dia.what should i say?aku mmg xde pepe n tak juper lagi mana2 guy yg boleh terima aku seadanya..so tolongla...i'm begging u...tolongla CARIKAN SATU,DUA,TIGA,EMPAT,LIMA,ENAM,TUJUH,LAPAN,SEMBILAN PULUH,SERIBU guy yang sesuai dengan aku ni....untuk aku supaya aku boleh pilih dan terus memilih n doala cepat2 aku juper my Mr.RITE...xdela aku bosan dengan soalan mcm ni lagi..tapi aku kena think positively..org tnyer sbb diorg take care pasal ak...ya i know that..terima kasih koz take care of me..i really appreciate that...really do...luv them so much....



p/s to my dearest frends yang selamat diijabkabulkan dengan pasangan memasing subha&hubby, ct norhidayah& hubby,kak muna&hubby,aziah&hubby n kak na &hubby selamat pengantin baru semoga kalian bahagia hingga akhir hayat..amin.


x boleh ke kita main kawen2 mcm kecik2 dlu?huhuhu..so cute?bersanding dibawah pokok mangga..hahahahah

No comments: