my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, June 30, 2009

tryla plak

Apakah perasaan anda sekarang?
-Perasaan sekarang?ermm....bosann..al maklumla putus cinta..hukkkhukkk..gurau jerr..ermm..bosan sebab xde sapa nk ym ngn sya tetiap malam ..ain xde...huhuhu

Saya nak makan?..
-sya nak makan hati berulam jantung..hahahah..da kena pun..hahahah

Saya tak suka..
sya tak suka biler kita kena duk sesorng kat depan labtop ni smbil termenung memikir pelbagai benda yang karut lagi mengarut terutama berkaitan dgn biler nk dpt keje..helpless..sesapa yang leh sembang-sembang ngn sya kat ym..heheh...add me k


Impian saya?..
Impian sya...wahahah.. i love this..impian sya nk ceria,bahagia,sihat dan di panjang kan umur serta murah rezeki di samping mr right(tgh mencari ooo),family n frends di dunia n di akhirat.amin.

Haiwan yg anda tak suka?..
eiii,bukan setakat x suka.....seram ooo..x suka kat ular.alergik.

Saya harapkan..
apa yang sya harapkan segala impian,harapan dan cita-cita sya akan menjadi kenyataan...ya allah biarlah apa yang sya harapkan menjadi kenyataan..amin ya roballalamin.

Saya pd 10 thn akan dtg?..
Insyallah dlm masa 10 thn lagi..hope di panjangkan umur serta sihat..so di harap in 10 years in future sya da ada kerjaya yg mantap dan stabil,menjadi wife kepada my hubby dan ibu kepada anak-anak yang dilahirkan ,nak membahagiakan umie n abah serta my little sis..maybe da kumpulkan sedikit harta..ermm...serta menjadi muslimah yang lebih taat kepada perintahNya.Amin.

Handphone saya adalah sebuah?..
Ermm,sya bukan la seorang yang gilerkan bnder2 mcm ni.asalkan ada..its ok..

Saya pernah bercinta sebanyak?..
bercinta?ermmmm...mcm xde jer..hahahah..ya secara kasar mmg de.scra halus plak..ermm....hehe..adala sikit..x bnyk..leh bilang ngn jari je..tp xdela smpai "bercinta".



p/s
ermm,sya ambik ni dr blog seseorang iaitu Mr.Rijal...rasanya menarikla plak wat tag ni biler bosan2..ermm..bolehla korang lawat blog dia klu nk tau jawapan dia plak..hehehe
http://8volusi.blogspot.com..thanx you mr rijal..

No comments: