my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Monday, June 29, 2009

sejak dari haritu

asalamualaikum wbt
apa khabr?lama kebenor aku tak menyinggah kat diary hatiku ni..huhuhu
entahla sejak dua menjak ni malas semakin menjadi-jadi dalam hidup ni..kenapa erk?entahla tapi sejak dari haritu lagi...ermm..since dtgnya bdk tu aku makin malas untuk meng"update" entri kat sini.aku menjadi blurrr yang teramat dan menjadi boring untuk men"yumbang"kan pengalaman aku seminggu dua ni...hahah...luckly for the god sake aku semakin ceria n semakin meng"fokus"kan matlamat dan impian hidup aku yang masih tak tercapai ni..alhamdulilah(aik...what happen tu me n tht bdk?ermm..nothng happen..just give us time n break..ada jodoh panjang la jodoh persahabatan kami..if not biarlah dia pergi bak angin..heheh..maybe ada kot entri pasal dia...ermm..i just guess..maybe kot)ermm,bukan apa setiap persahabatan mestilah berlandaskan kepada kepercayaan,kejujuran dan jua keikhlasan...xkira la berkawan dengan guy or gurl...benda2 ni semua memainkan peranan yg penting dlm setiap persahabatan.ye,ermmm...i will talk about that later...huh
!!!and one more thing salah satu sbb kenapa aku malas nk meng"update"kan entri aku adalah sbb ain xde kat sini-aku dengar dia ada masalah dengan broadband ngn labtop kesayangan dia..huhuhu..sedihnya xde ain.If not leh la kami berdua bercerita mengenai pengalaman hidup ni since kami berdua berkecimpung dengan career yg sama-penganggur terhormat...ermm..
actually aku ada 2 entri yg masih dlm proses nk di siapkan..but it just hanging mcm tu je...entah kurun ke brapa nk siap pun i'm not so sure....sori..sori...tunggu la biler mood da dtg balik i will finish that...wohahaha...
so what happen to me for past few week..firstly aku da mula pikir bertapa aku buat donno jer pasal masa depan ak,ak confuse,gelabah,bengang,bosan...memikirkan kerja yg masih tidak sangkut2 pada ak ni...adakah aku perlu mandi bunga?well,aku kena fikir positif maybe sbb rezeki xde lagi..ya..maybe..but until when?dear help me...
so dari aku pikir keja yg masih tak sangkut2 ni aku terus terpikir alangkah baiknya aku sambng pelajaran aku ke peringkat MASTER..ermmm...so..apa pendapat korang erk?aku terus buntu..aku penniless..xde duit...mana cekup duit tu semua.xkan dr akaun PAMA kot..ermm...x mungkinla aku nk wat cmtu..cianla kat diorg.ada bnyk benda lagi diorg nk kena tanggung..so i will not do that.so aku buntu..n stuck
so dri pikir nk smbng belajar trus ak pikir ermm..alangkah baiknya aku punya "teman"..boleh la aku meluahkan segala-segalanya.Aku memang punya banyak teman..but bukan semua orang leh dengar masalah aku yang bak kata orng ni enteng jerr..tp pada aku "besor"ooo...so aku mula la berangan mempunyai "teman" yang sanggup menjadi pendengar setia n sentiasa bg jalan penyelesaian untuk aku...ya allah bestnya...huhuhu...ermm...berangan jer aku ni.ermm...nk wat cmna bukn semua orang bak kata ain boleh lepas "ilmu keikhlasan" ni.ermm..teman..teman...whateverlaaaa..so sejak haritulaaaa aku menjadi mcm ni.Ini belum cerita pasal jawatan kosong..haiiiii..mmgla ada satu,dua jawatan..but aku ni pun satu kehalnya...bukan x nak isi jawatan kosong tu semua...aku ada problem la ngn pc aku tu..eiii,tensen2...inilah dia kisah hidup aku sejak dari haritu..ermm...what a waste!!

No comments: