my lovely devoly date ....

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, June 9, 2009

LALLINGG mati?

asalamualaikum wbt
erm,selamat malam,konbawa,salam sejahtera...
mina san,ogenki desu ka
watashi wa genki desu...dozoyoroshiku.Rindu.Hanya itu sahaja yang mampu terukir dalam hatiku ini.rindu sesangat-sangat bergelar pelajar.rindu untuk berjuang bersama-sama rakan-rakan..Rindu bersama-sama mendaki bukit kejayaan.Aku rindu untuk bersama-sama dengan mereka,namun aku kena akui setiap yang berlaku kini hanya tinggal sebuah memori yang indah dan pernah menjadi sebahgian diri aku..tahula kalian aku amat merindui kamu semua..tingkah laku kamu,keakraban kita semua dan sebagainya..kini hanya tinggal sebuah kenangan yang aku takkan lupa seumur hidupku.Sehubungan dengan itu kini seorang lagi "teman" yang bersama-sama berjuang bersama-sama aku dalam menempuh hidup bergelar mahasiswi selama 3 tahun di UiTM kini sedang sakit "tenat"...huhuhuhu..sedihnya hatiku melihat "teman" susah senang kini sedang sakit dan langsung tidak bernyawa...huhuhu..hanya ter'baring" kaku di atas meja.Itula "teman"ku bernama PC atau namanya"Lalingg"...dengan kehadiran Lalingg ni la jua aku dapat menyempurnakan segala tugasan malahan menghiburkan aku dikala aku kebosanan,kesedihan malahan dalam kegembiraan.Lalingg banyak berjasa pada aku..huhuhuhu..sedihala...Aku tidak tahu kenapa Lalingg buat hal sehingga ter"baring" kaku diatas meja.Apabila aku cuba meng"onn"kan suisnya di "power"tiada apa-apa yang berlaku,malahan warna merah yang menandakan "nadi"nya jua tidak kelihatan....kenapa Lalingg?Seminggu,dua sebelum berlakunya pada cpunya ni..Lalling telah menunjukkan ketidak fungsiannya dengan mouse aku yang selam 3 tahun guna rosak..bernyala,namun tiada sebarang reaksi di PC Lalingg.Kemudian keyboard pulak buat hal.adohaiiii...kini CPU nyer lak tak nak hidup...eiii...aku tensen gak..ini tulis"diay" guna labtop milih my dad.Nasib baik my dad bagi..tapi itupun da di beri amaran "TIDAK BOLEH GUNA LEBIH DARI DUA JAM OKKKKK.IF X TENGOK WHAT HAPPEN TU UR LALINGG."huhuhuh..x biasaaaa. guna hanya 2 jam..tetapi memandangkan da gunakan..paham-paham jerla...tapi kekadang aku selamber badak jer..hahahaha..nak wat cmna nak marah..anak sendiri..hehehe..aku lak wat muka toyerrr jer n innocent sesangat..nasib la..selagi x betulkan PC Lallingg aku tu...kat labtop ayahnda la aku tibaaaiiii..heheheh..but i really miss my Lallingg,but kata org bile kitanya sendiri kita x kisah sampai 24 jam pakai pun...kita punya kan..ni da pinjam my dad nyer..huhuhuh..xdela istilah tu lagi...huhuhuh..sedih2...Too Lallingg..cepat2 la sembuhh...,i really mizz u laaa...

No comments: